HAURATON nuotekų nuvedimo sistemos įrengtos lenktynių trasoje Silverstone, Jungtinėje Karalystėje
1948 metų spalio 2 dieną šalia mažo Silverstone kaimelio, Karališkasis automobilių klubas organizavo pirmąsias GrandPrix varžybas. Šios varžybos vyko lenktynių trasoje, kuri buvo pritaikyta ir perdaryta iš Antrojo Pasaulinio karo laikų aerodromo. Šių pirmųjų lenktynių laimėtojas buvo Luigi Villoresi su automobiliu Maserati, pasiekęs 72 mylių per valandą greitį ir gavęs 500 svarų prizą. Bėgant metams, Silverstone lenktynių trasa buvo išvystyta į vieną žinomiausių lenktyninių trasų Jungtinėje Karalystėje.
Britų lenktyninkų klubui (British Racing Drivers Club - BRDC) 2009 metais buvo išduotas projektavimo leidimas naujam trasos komplekso įrengimui Silverstone. Apie 35 milijonus svarų buvo išleista tik per paskutiniuosius dvejus metus, naujam “Silverstone wing” (sparnui) ir naujai trasos konfiguracijai įrengti, įskaitant dangos perklojimo darbus. Rekonstrukcijos darbai koncentravosi apie 390 metrų ilgio trasą tarp žymaus Klubo ir Abbey kampų – šis kompleksas dabar yra žinomas kaip “Silverstone wing”. Įspūdinga struktūra, turinti ir funkcinę paskirtį, buvo suprojektuota architektų iš “Populous” įmonės. Virš pirmojo aukšto garažų, Populous architektai sukūrė ramią V.I.P. galeriją bei spaudos centrą, kuriame įrengti aukščiausios klasės patogumai lenktyninkų komandoms, žiniasklaidos atstovams bei svečiams per ”Mėlynojo raištelio”’ ( angl. Blue Riband) renginius. Šiame pastate taip pat yra 4000m² įstiklintos erdvės parodoms, 2000m² konferencijų salė bei 100 vietų auditorija.
Silverstone kompleksas apima renovuotas žiūrovų erdves, korporacijų ložes, komercines erdves, technologijų parką, švietimo bei viešbučių valdas. Čia visus metus vyks laisvalaikio renginiai.
2011m. gegužės 17 dieną Silverstone Wing kompleksą oficialiai atidarė Kent’o kunigaikštis ir Britų lenktyninkų klubo prezidentas, Damon Hill'as. Ceremonijoje dalyvavo žymūs automobilių sporto veikėjai iš viso pasaulio.
Trys HAURATON gaminių sistemos buvo sumontuotos tiek pačioje Silverstone Wing teritorijoje, tiek aplink ją. Buvo sumontuoti RECYFIX HICAP, FASERFIX KS latakai, o FASERFIX instaliaciniai kanalai buvo įrengti laikinai kabelių bei laidų apsaugai.
RECYFIX®HICAP® didelio tūrio, plyšiniai latakai.
Lenktyninių mašinų stovėjimo aikštelėje, esančioje už pastato, buvo sumontuoti RECYFIX HICAP F 200, 300 ir 680mm latakai. Iš viso buvo sumontuoti 894 metrai latakų kaskadinėje ERVIsistemoje.
Plyšinių latakų kaliojo ketaus grotelės atlaiko F900 apkrovos klasę, yra atsparios sukimo jėgoms, kurias sukelia lenktynių automobilius aptarnaujantis transportas. Didelio hidraulinio pralaidumo dėka RECYFIX HICAP sistema užtikrino rangovams didesnę laisvę pasirenkant kelio paviršiaus dizainą bei montavimą, sumažinant reikiamų latakų linijų kiekį. Šis latakų linijų kiekio sumažinimas reiškė mažiau žemės darbų, mažiau medžiagų bei trumpesnį montavimo laiką . Buvo įvertinti ir sumažėsiantys eksploatavimo kaštai, nes teritorijoje reikėjo mažiau latakų linijų. Taupant montavimo laiką, latakų linijų galinės sienelės bei vamzdžių jungtys buvo tiekiamos specialiai sukomplektuotos.
FASERFIX®KS latakai, pagaminti iš plaušu armuoto betono.
500 metrų FASERFIX KS 100 latakų buvo sumontuoti zonoje su automobilių remonto ir degalų papildymo punktu. Latakai buvo sumontuoti su C250 ir E600 kaliojo ketaus grotelėmis, saugioms net aukštakulniams bateliams. Šios grotelės buvo papildomai apdorotos oksidacijai atspariu KTL sluoksniu. Dar 168 metrai FASERFIX KS 150 latakų buvo panaudoti kitose erdvėse aplink lenktynių trasą. FASERFIX KS latakai yra pagaminti iš plaušu armuoto betono, turi plieno briaunas, tai suteikia gaminiui išskirtinį atsparumą dilimui bei padidina mechaninį atsparumą . Šis gaminys, skirtingai nuo daugelio kitų gamintojų gaminių, yra toks atsparus, kad net iki pilno sumontavimo atlaiko atšiaurias statybų aikštelės sąlygas.
FASERFIX® instaliaciniai kanalai laikinam kabelių montavimui renginių metu.
Vienas svarbesnių reikalavimų Silverstone lenktynių trasai ar bet kokiai arenai, kurioje organizuojami nacionalinio bei tarptautinio lygio renginiai, yra saugus kabelių montavimas televizijų transliacijoms iš visų pasaulio televizijos įmonių. Buvo sumontuota 1000 metrų FASERFIX instaliacinių kanalų su bevaržte užrakinimo sistema SIDELOCK®. Ši sistema užtikrina, kad E600 apkrovų klasės dangčiai būtų greitai ir lengvai atidaromi ir sumontuojami atgal, kai vyksta kabelių klojimo darbai. Kai tik 500mm ilgio dangtis yra padėtas virš latako, užtenka tik spustelėti koja ir pasigirdus kliktelėjimui, dangtis yra saugiai užrakintas. Šis dangtis gali būti lengvai atidarytas, naudojant didelį atsuktuvą, kuris įdedamas į tikslią užrakto vietą. Ši užrakinimo sistema įrodė esanti 90% greitesnė nei kitos grotelių fiksavimo sistemos. Praktikoje, 10 metrų tokių dangčių gali būti nuimti per 90 sekundžių, o per 70 sekundžių galima užfiksuoti 20 dangčių.
Silverstone projektas buvo vienas didžiausių HAURATON JK komandai, tad Peter Dicken‘as, įmonės projektų inžinierius buvo paskirtas teikti pagalbą rangovui. „Mašinų sporto trasa pareikalavo įdėti daug pastangų iš visų darbuotojų, įtrauktų į šį projektą. Kai mašinos lekia 230 km/h, pasirodymo rezultatai priklauso ne tik nuo vairuotojų ar jų palaikymo komandos. Tam, kad jie galėų važiuoti greitai, yra būtina kokybiška ir saugi trasa.
Kadangi mes turėjome panašios patirties įrengdami Yas Marina automobilių lenktynių trasą Abu Dabyje, mes galėjome užtikrinti projektų inžinierius bei rangovus, kad HAURATON gaminiai atitiks jų reikalaujamus aukščiausio lygio saugumo standartus. Pavyzdžiui, projektuojant automobilių remonto ir degalų papildymo zoną, mes galėjome pasiūlyti gaminius, atitinkančius jų reikalavimus įvertinant saugumą, medžiagas, montavimo specifiką ir ilgaamžiškumą”.
Tim Connolly‘is, HAURATON JK pardavimų ir marketingo direktorius atsiliepė apie šį projektą: “Mums malonu, jog Silverstone Wing projektas susilaukė tokios sėkmės ir kad mes esame prisidėję prie šio greitai augančio projekto. Jis užtruko tik 54 savaites. Mes esame patenkinti, kad susilaukėme teigiamo įvertinimo iš pagrindinio rangovo „Buckingham Group Contracting Limited“ apie gaminių tvirtumą bei lengvą gaminių montavimą, kad nebuvo jokių netikėtumų statybų aikštelėje.